Godmorgon!

publicerat i Alvin
Godmorgon! Här har det regnat igår kväll/natt så det är lite små kyligt ute. Alvin är lämnad på sin förskola, imorgon blir hans sista dag där sen har jag städning på förskolan i helgen så nästa vecka måste jag dit och lämna in nycklen. Han går nu på ett föräldrakooperativ men på måndag börjar han på en förskola som ligger närmare huset och det är en kommunal förskola. Edvin somnade precis så nu sitter jag och försöker komma underfund med hur jag ska planera denna dag. Borde packa, börja städa gaderober, tvätta, åka till banken för att växla in Alvins spargris som är full, köpa gympa/dans kläder till Alvin, åka till huset och börja städa undan plus några fler saker. Kommer inte ens hinna hälften idag. Andreas ska dessutom vara på jobbet tills sent ikväll då han har revision imorgon.
.
Ringde nämligen och anmälde Alvin till Funkykidz nu på morgonen! Varje söndag i tio veckor framför kl 09:00 ska han gå på barndans, för barn mellan 2-3år! Tror att han kommer gilla det! Han ska dessutom gå dit med Elwira, dom kommer nog få det väldigt roligt! Ska bli så roligt att se dom på söndag! Måste köpa något som han kan ha på fötterna också. Är inte så överförtjust i att låta honom springa barfota..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 24:

Jaa, visst är den söt!! Älskar den lilla giraffen som håller runt :D

2:a kommentar, skriven , av Fröken M:

åh va roligt med en ny aktivitet, men 9 en söndagmorgon !?!? jiises ;)

3:e kommentar, skriven , av Fröken M:

ja, jag förstår. Som du säger, hur ofta får man sova till efter 8 i vilket fall som helst och har man dansen avklarad på morgonen så man ju massa tid över till annat resten av dagen :)

4:e kommentar, skriven , av Erika:

blir superkul med dansen tror jag :)



har ännu inte bestämt vad det ska bli för vinterskor till damen, än inns det tid ;-)

5:e kommentar, skriven , av Katrin:

Åh vad roligt det lät! Måste kik aom det finns här också för det tror jag Leo också skulle gilla ;)



Och TACK för dina tips om alvedon mm.



KRam

6:e kommentar, skriven , av Katrin:

Åh vad roligt det lät! Måste kik aom det finns här också för det tror jag Leo också skulle gilla ;)



Och TACK för dina tips om alvedon mm.



KRam

7:e kommentar, skriven , av Nina:

Vad roligt att han ska börja på dans!

8:e kommentar, skriven , av Nina:

Vad roligt att han ska börja på dans!

9:e kommentar, skriven , av Nina - Glamourmamman:

Åh, dom kommer att få jättekul på dansen! Olle har gått på Hoppis&Skuttis på Friskis, och han gillade det verkligen :-) Bra att barn får springa och dansa av sig all sin energi :-)



Kram!

10:e kommentar, skriven , av En pojkmammas vardag ♥:

Det börjar närma sig en flytt nu. Kan tänka mig att ni längtar massor :)

Edvin ka börja gympa imorgon. Hoppas att jag är frik så vi kan fara, men det tror jag säkert att jag ska vara :)

Kramar

11:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Tack :)

Den där barndansen låter ju kul!

12:e kommentar, skriven , av Evelina:

Åh det låter ju superskoj!



Öppna förskolan kan nog variera ganska mycket mellan städer tror jag, jag trodde verkligen inte att det skulle vara så bra men nu älskar vi det!



Kram

Kommentera inlägget här :