Frisk och kry

publicerat i Vardag
Måndagen har varit bra! Helt klart mycket lättare med friska barn! Edvin åt sin sista spruta med penicillin nu på kvällen så nu slipper vi förhoppningsvis det på ett tag. Örondroppar ska vi fortsätta med en vecka till sen ska jag komma ihåg att boka in ett besök om 3 månader för att kolla så allt i örat läkt som det ska.
.
Nu tänkte jag försöka lägga in några annonser på tradera, har skjutit på det i två veckor nu.. Så trist att lägga in tycker jag. Förresten idag blev badrummet klart! Eller ja nu ska allt installeras också och "tvättstugan" är inte heller helt färdigt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av A House With A View:

Såå skönt att börja skönja en viss förbättring, INTE kul när barnen är sjuka... Supersöta bilder!! Och stoort tack för fina kommentarer!



Kraamiz aka

2:a kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 24:

Tack! Jag älskar dom så jag hoppas verkligen inte att jag "växer ur" dom :P

3:e kommentar, skriven , av Katrin:

Åh vad skönt att han är bättre!! Hopaps det håller i sig läänge nu!



Har ni inte sett Toy story måste ni ju kika på det, så bra ;) hihi



Ha en mysig kväll nu'

KRAM

4:e kommentar, skriven , av Katrin:

Åh vad skönt att han är bättre!! Hopaps det håller i sig läänge nu!



Har ni inte sett Toy story måste ni ju kika på det, så bra ;) hihi



Ha en mysig kväll nu'

KRAM

5:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Vad skönt att det går åt rätt håll.Vilken söt tröja han har på översta bilden.Kram Alexandra

6:e kommentar, skriven , av Pyttianna:

Skönt att ni mår bättre nu, hoppas vi att det håller i sig så ett tag! :)

Vilka underbara bilder! Sötnosen <3



Kram

7:e kommentar, skriven , av ellenojag:

Skönt att Edvin är bättre, friska och glada barn är roligare att umgås 24 timmar om dygnet med ;)



Javisst är det galet tråkigt att lägga i saker på tradera!? har sagt i säkert en månad nu att jag ska ta tag i det, men det tar ju sån jäkla tid att fixa och fota allt! Tummen upp för dig som tagit tag i det!



kram

8:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Åh vad skönt att se att lillkillen piggnat på sig. Barn ska vara friska!



Härligt att badrummet börjar bli färdigt, väntar med spänning på lite pics :)



Skönt med träning, hoppas du kommer iväg på något pass i veckan. Men du får nog en hel del motion med två illbattingar där hemma också :)



Kram!

9:e kommentar, skriven , av Helenas Hem -Om livet på landet:

Ja friska borde de vara jämt. SKÖNT att han är bättre nu.

Jag ska också lägga in en massa tradera annonser. Mammakläder, bebiskläder. Jag har faktiskt fotat, men sedan tog det stopp. Ska ta tag i det...i morrn! :)

KRAM

Kommentera inlägget här :