Fodrat

publicerat i Barn shopping
Sprang in snabbt på Team Sportia medans syster var kvar med barnen i bilen iförrgår och köpte ett fodrat regnställ åt Alvin. Var rätt urplockat bland storlekarna, var egentligen ute efter Boardman från Didriksons men försäljaren lovade att det inte var någon skillnad på dem, hans storlek fanns inte inne i den färg jag ville ha från Didriksons. Igår låg han och simmade i en vattenpöl på dagis och blev inte blöt så jag tar det som ett gott tecken! Fast han fick inte simma så länge för mig, räcker väl med att hoppa i vattenpölarna ;-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katrin:

Hahaha, ja Leo älskar också vatten i alla former, men fräsmt vattenpölar såklart ;)

Det är det enda de gör på dagis när man frågar; "hoppa vattenpöööööölar" ;) haha



kram

2:a kommentar, skriven , av Martina:

Tror den blir fin till sonen din.



Ett IKEA-besök vill jag planera in, men som du säger tiden springer på bra och det finns alltid annat som kommer i vägen...

3:e kommentar, skriven , av A House With A View:

Välbehövligt plagg! Fint tycker jag och superbra med reflexerna!!



Ang. din fråga om min badrumslampa (svarade i min blogg också utifall det är flera som undrar) så är jag nästan säker på att du hittar den eller en liknande lampa här : http://www.bad-varme.se/



Lycka till!



Kraamiz aka

4:e kommentar, skriven , av Lina - Barnshoppingbloggen:

Den blir säkert kanon! Bra nu när det börjar bli lite kallt!

5:e kommentar, skriven , av Petra:

Bra att den är fodrad,ja vattenpölar e skoj:)kram

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

hahah, det borde räcka tycker man. Fint avr det i varje fall.

Tänk nu öppnar sig en ny värld när lillan kan sitta högt upp =) kram

7:e kommentar, skriven , av Erika:

måste också köpa fodrat snart, blir nog från didriksons i år igen :)

8:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Det är ju trots allt funktionen som är det allra viktigaste:)

9:e kommentar, skriven , av Mia ☆:

Härliga färger =) Och viktigast är ju att det funkar!

10:e kommentar, skriven , av Nina:

Hehe det är ju bra att han testar kläderna ordentligt ; )

Jättefint!

11:e kommentar, skriven , av Pia:

Hej!



Kikar förbi då jag hittat din länk hos Frida-fantastiska mamman. Mysig blogg du har! Å sååå söta barn!



Ha en fin höstdag!



Mvh Pia

12:e kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 25:

Ja, en sån "första år" bok har vi också tänkt att skaffa sen. Gud vad mysigt att titta tillbaka i :)

13:e kommentar, skriven , av Britta bloggar:

Åh det låter ju jättebra med fodrat regnställ!

14:e kommentar, skriven , av FLOOSAN:

snyggt och nödvändigt!

Kommentera inlägget här :