Badrummet just nu

publicerat i Huset-badrum
Så här såg badrummet ut igår, här i hörnet ska duschväggarna stå.
I detta hörn kommer toaletten stå och här ser ni ingången till gamla bastun som nu är utriven och ska bli vår lilla tvättstuga.
Andreas började måla taket vitt idag i badrummet.
Här är golvet till badrummet.
Dom här bricsen kommer vara på väggen bakom toalettstolen. Inte hela väggen utan ungefär lika brett som toalettstolen. Som en "rand".
Här är vårt kakel. Vita matta kakelplattor i storleken 20x50.
.
Imorgon kommer som sagt plattsättaren! Det beräknas ta ca 1,5 vecka, tror det var så.. Sen ska allt upp som duschväggar, kommod, köpa toalett + spegel måste vi också göra.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

de kommer nog bli skit snyggt =)

2:a kommentar, skriven , av Martina:

Det kommer bli riktigt snyggt! Nu när jag ser att ni renoverar badrummet längtar jag efter när vi ska göra om vårt. :)

3:e kommentar, skriven , av Anna:

Snubblade över din blogg.. söt! lycka till med badrummet :)

4:e kommentar, skriven , av caroline:

ååå, det kommer bli super fint i badrummet. Har du gröna fingrar och gillar att pyssla i trädgården? kram

5:e kommentar, skriven , av Erika:

spännande :-)

6:e kommentar, skriven , av Ann-Louise:

Nu blir jag avis!!! Jag vill också ha nytt badrum ha, ha. Tror att det blir super och vad fint med "randen" bakom toan!

Jobbigt att inte få sova om natten, oppas det blir bättre i natt. Jag har glömt hur det kunde vara känner jag men blev påmind nu. Det blir enklare jag lovar!



Kram

7:e kommentar, skriven , av a:

Så himla fint k

8:e kommentar, skriven , av A House With A View:

Superfint kakel!! Det kommer bli ursnyggt - bra smak!!



Kraaamiz aka

9:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Det kommer bli kanon Sandra! Skönt att få nytt och fräscht i badrummet tills ni flyttar in...

10:e kommentar, skriven , av ellenojag:

Kommer bli skitsnyggt! ska bli kul att se bilder på det färdiga resultatet sen!

11:e kommentar, skriven , av Pyttianna:

Det kommer nog bli skitsnyggt! Jag gillar verkligen golvet! ;)



Hoppas lillrn kryar på sig!



Kramar

12:e kommentar, skriven , av Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥:

kommer att bli tokfint! :)

Kram

13:e kommentar, skriven , av Katrin:

Shit vad fint det kommer bli!!



Hoppas E kryar på sig också.



Kram

Kommentera inlägget här :