1 september och frost

publicerat i Vardag
Imorse väckte Alvin oss med att ropa, Mamma&Pappa det är fint väder ute. Han såg nog solen så det var fint men kallt. När jag tittade ut så var det frost på bilarna. Sen väckte han Edvin genom att lägga sig bredvid honom i spjälsängen, han brukar göra det ibland den busen.
Nu matar jag i Edvin lite lunch, fick lov att väcka honom för ett tag sedan så han skulle få i sig något innan vi ska gå ner på stan för att äta lunch med Erika och Ludwig. Frågan är vart man ska äta, var ett tag sedan jag åt lunch på stan. Ikväll måste jag nog rensa bland lite papper och tidningar. Jag samlar verkligen på mig en massa tidningar, köper tyvärr en hel del sådana. Kostar faktiskt rätt mycket pengar. Men jag har bättrat mig lite. Edvin fick en pärm igår så nu kan jag sätta in hans papper där.
Hoppas ni får en bra 1 september!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helenas Hem -Om livet på landet:

Brrrrr för frost!!!



Jadu det där med tidningar...Jag har också bättrat mej, men köper nog fortfarande lite för många. Det är ju så många man vill ha.

:)



Ha det så bra!

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Oj, frost redan?! Hoppas att ni fick en mysig lunch tillsammans!



Kram

3:e kommentar, skriven , av lovisa:

Fin blogg! :)

4:e kommentar, skriven , av Erika:

Förut köpte jag massor tidningar och prenumerera på typ alla men hinner inte läsa så nöjer jag mig med typ 2 tidningar och kanppt de hinns ju med ;-)



kram!

Kommentera inlägget här :