Vår helg

publicerat i Vardag
Varit lite tyst här men prioriterar gärna annat under helgerna än datorn. Igår fixade Andreas lite med tvättstugan sedan åkte vi på 6års kalas. Min kusin Loke som fyllde år. Idag började vi dagen med att försova oss lite så vi inte hann till dansen. Alvin blev väl inte överlycklig över det men glömde det rätt fort som tur var. Tar ju liten stund att äta frukost och komma in till stan så vi hade nog inte hunnit varit med så länge även om vi hade stressat. Andreas har fortsatt med tvättstugan idag och nu ska det målas som han precis började med.
.
Jag och Edvin har varit ute och gått idag runt på "området" medans Andreas&Alvin var inne hos Andreas bror och tvättade några maskiner. Skönt väder ute idag, sol och inte så kallt!
.
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Helt rätt att inte sitta vid datorn under helgerna! Jag har en tanke om att låta lördagen vara bloggfri.



Sv; dagen var helt ljuvlig! Vi hade också rätt varmt och det blåste inte som de gjort tidigare i veckan. Ta med barnen ut i skogen vet ja´ :)



Ha en fin start på veckan!

Kramar, Karin

2:a kommentar, skriven , av SOFIA:

Tycker du göt helt rätt i att inte sitta framför datorn på helgen..



Jag bor i Strängnäs.. så det är ganska nära Eskilstuna... :-)

3:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Trist med dansen men skönt med lite sovmorgon ändå antar jag. Vi blev helt chockade då Saga vaknade nästan halv tio häromdagen men ja, minst sagt skönt var det:)

Kommentera inlägget här :