Utmaning

publicerat i Om mig
Hittade en rolig utmaning hos Nina som jag passar på att göra nu när Edvin sover.
4 TV-program jag ser:
  • Halv åtta hos mig
  • Desperate Housewives
  • Grey´s anatomy
  • Olika inredningsprogram om jag har tid över
4 saker jag gjort idag:
  • Skjutsat Alvin till dagis
  • Pratat med anticimex mannen och satt upp råttfällor i källarn (han gjorde det, jag följde bara med)!! Usch..
  • Pratat med Xandra i telefonen
  • Bytt blöja, borstat tänder, klätt på barnen, gjort frukost, druckit några koppar kaffe..
4 saker som jag längtar efter:
  • Få sova en hel natt ;)
  • Julen
  • Nästa helg då jag och Andreas kanske ska åka till stockholm en natt! Måste bara hitta något hotell..
  • Längtar en del tills jag börjar plugga igen i januari, roligt att göra något annat.
4 saker på önskelistan:
  • En färdig tvättstuga
  • En färdig övervåning
  • Ett nytt kök
  • En ny gaderob går också bra!
4 saker jag avskyr:
  • Gillar inte tanken med att vi har möss här omkring, nu har vi inte hört dom på över en vecka inomhus men jag inbillar mig ändå att jag hör dom ;)
  • Oärliga människor
  • Krig, våld
  • Vår röra här hemma!
4 personer jag utmanar:

Utmanar alla som vill göra denna utmaning!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie - Den Moderna Familjen:

Möss hade vi också problem med förut. Men nu har vi tätat alla tänkbara hål de kan komma in och stöka i köket. Iiiish!!



Ja just det ja, en hel natts sömn skulle stått på min önskelista också :)

2:a kommentar, skriven , av Laila♥:

tänk om man bara kunde skriva en önskelista så blev allt uppfyllt =)

3:e kommentar, skriven , av Nina:

Så äckligt med möss! Det hade vi hemma i köket en dag när jag kom hem, har aldrig skrikit så mycket, trodde jag skulle få en hjärtinfarkt...



La till dig inne hos mig nu ; )

4:e kommentar, skriven , av Nina:

Jag tog faktiskt barnen och flyttade hem till mamma en vecka haha ; )

Kommentera inlägget här :