Torsdag

publicerat i Vardag
Godkväll!
.
Hinner inte ens öppna datorn om dagarna numera, finns alltid något att göra. Idag har jag fixat lite på Alvins rum, satt ihop hans byrå jag köpte igår och lite annat. Igår bar jag och Moa upp hans hylla sen satte jag upp lite tavlor. Börjar kännas lite mysigare! Efter lunch skulle vi åka till Åsby som är en inrednings/trädgårds butik här i närheten men vi kom inte så långt, kom på att Andreas inte tankat hans bil och han måste tanka den med tankkortet han har från jobbet. Kortet var såklart med honom i Linköping. Får ta det lite senare i månaden.
.
Vi har i alla fall varit ute i det fina vädret, fikat, städat och sedan kom Andreas hem på eftermiddagen då började han göra klart Alvins gungställning.
.
Edvin har även börjat resa sig mot möbler/saker det är stort!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

ah jag tänkte på de igår morse när vi skulle ta den d'r resan till åsby

2:a kommentar, skriven , av sara - mamma till wilda:

Så där har Wilda oxå börjat göra, men helt upp kommer hon inte. Kryper han?

3:e kommentar, skriven , av Elin, Albin & Ellas mamma:

Vart är det ni bor?

Kommentera inlägget här :