Sovmorgon

publicerat i Vardag
Lördag.

.

Idag fick jag en oplanerad sovmorgon. Alvin var in till mig några gånger och ville att jag skulle läsa en bok fast jag var så trött så jag knappt kunde hålla ögonen öppna när jag läste. Sen kom Andreas, Edvin och Alvin upp och frågade om jag visste var klockan var. Gissade på 9 men då var klockan halv 11. Skönt med sovmorgon! Nu är Andreas iväg för att köpa det sista till tvättmaskinen så vi får igång den någon gång. Kanske visar vårt tvättberg sen, eller så gör jag det inte för då får ni nog en chock!
.
Hoppas ni har en trevlig helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde:

Åh vad skönt med sovmorgon:)

2:a kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Så skönt med tvättmaskin! Det är ju huvudsaken att man har den, allt annat går ju att fixa efterhand.



Vi bor lite utanför Halmstad, så det är en bit dit :) Ja det är ju ett tag framåt. Men jag vet att det kan vara ganska intensivt på jobbet då och vi har även mkt inplanerat med huset så det får bli en annan gång.



KRAM

3:e kommentar, skriven , av Erika- mamma till två små:

söta ni är :) o sköönt med sådan sovmorgon :-) jag fick en liiten jag med idag, bortsett från att E vaknade typ halv 7 och behövde kissa, men somnade sedan om som vanligt ;-)



kram!

4:e kommentar, skriven , av ellenojag:

Så fina ni är!

5:e kommentar, skriven , av Lina- barnshoppingbloggen:

Skönt med sovmorgon :)

6:e kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 32:

Vad fina ni är!! Hoppas att ni får en mysig söndag :) Kram

7:e kommentar, skriven , av Nina - Glamourmamman:

Vad fina ni är! Ha en skön söndagkväll, själ tror jag att jag ska gå och knyta mig nu - har varit en intensiv vecka...!



Kram!

8:e kommentar, skriven , av Lina Lilja:

Söt-Alvin och en snygg-mamma

Kommentera inlägget här :