Snöar

publicerat i Om mig
Nu snöar det här hemma, inte så mycket men nu när ändå vintern har kommit kan det lika gärna vara lite mer snö. Inte lika kallt som igår i varje fall. Hämtade ut mitt mysset från H&M igår så det får bli dagens klädsel ska ändå bara vara hemma. Edvin ville inte sova inatt, gäsp och jag kan inte förstå hur Alvin kan vara så pigg när han har öroninflammation fast det är väl bra egentligen! Om jag inte hade kommit åt hans öra hade vi nog inte märkt att han hade öroninflammation för han förnekade att han hade ont, ville inte till doktorn men väl där gick det bra:-) Nu säger han ibland att han har lite ont.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Ludwig var precis som vanligt när han hade öroninflammation :-) så det är kanske inte ovanligt ;-)



kram

2:a kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 33:

Så söt du är! Och vilken mysig dress :D

3:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Colin ska börja den 12:e. Nu har man ett datum att ställa in sig på! Blir spännande att se hur det går :)



Vilken mysig dress! Älskar vitt.



KRAM

4:e kommentar, skriven , av SOFIA:

Vilken härlig mysdress.. och krya på Alvin!

Kram!

5:e kommentar, skriven , av Ann-Louise:

Tack för snälla ord till mig, gjorde mig glad!



Usch för öroninflammation, jag var ett öronbarn som liten och det var inte skoj. Stackars Alvin =0(



Hoppas du får sova om dig i natt iallafall.



Kram

6:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Haha, de får för sig saker ibland. När man mest av allt bara vill sova själv! Håller tummarna för oss båda ;)



Ok, ja man får ju pröva sig fram lite med vad som funkar. Colin gillar nog inte riktigt välling, har försökt någon gång. Gröt älskar han däremot!



KRAM

7:e kommentar, skriven , av madde:

Mysigt!



Jag har också ett velourset, men jag har köpt mitt på jobbet :D Ett marinblått.



KRAM

8:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Mysig dress och fint med vitaste vitt!

Kommentera inlägget här :