Pluspoäng till mig

publicerat i Om mig
Idag skyndade Andreas sig hem för jag hade planerat att jag skulle träna med Moa, 30 minuter spinning och 30 minuter core. Kom dit lite efter Moa och en tjej ur hennes innebandylag. Tror ni inte passet hann bli fullt. Grr. Under mina tre år på det gymmet har aldrig ett spinning pass varit fullt men tydligen så har det passet blivit populärt. Jag tränade ändå så pluspoäng till mig. Nu känner jag mig äntligen peppad att träna igen dock tror jag inte det blir 4 gånger i veckan som jag gjorde i våras. Siktar nog in mig på 1-2 gånger i veckan till att börja med. När jag kom hem så började Edvin gråta så fort han såg mig och kom krypandes som en lite klängapa som han är just nu :-) Han hade inte gnällt en gång med Andreas!
Man skulle va lika aktiv som Alvin är om dagarna så skulle jag aldrig behöva träna :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Men man kommer nog snabbt in i det :) Känns som en bra nystart att börja efter jul med.



Duktig du är som tränat! Den motivationen saknar jag ;)

2:a kommentar, skriven , av madde:

Verkligen pluspoäng till dig!!! 1-2 gånger i veckan tycker jag låter sunt. Själv kommer jag nog inte komma iväg på någon träning förrän Lilly går i skolan och kan klara sig själv hemma någon timme ;) Många år kvar för mig alltså :/



KRAM

3:e kommentar, skriven , av Ann-Louise:

Duktig du är! Trist att det skulle bli fullt på spinningpasset.

Så typiskt att de börjar gråta när mamma kommer, precis som om de kommer på att hon varit borta;-)



Kram

4:e kommentar, skriven , av Katrin:

Vad duktig du är som kommit igång!!

Det är huvudsaken ju. Men jag förstår din frustration när du kommer dit och det är fullt..



Sov gott nu gumman

kramrkam

5:e kommentar, skriven , av Barnshoppingbloggen Lina:

Åh vad du är hurtig!



Vilken liten cooling, får man låna bilden till "sno stilen"? Om det verkar intressant får du gärna maila vilka märken han har på sig till [email protected]

6:e kommentar, skriven , av Helenas Hem -Om livet på landet:

Hejaheja duktiga du! :) Det är så skönt när man kommit igång med träningen.

7:e kommentar, skriven , av Pyttianna:

Haha.. ja det kan ju vara värt ett försök!

Muta för att få viljan fram btukar ju vara genska effektivt! :P



Kram

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Finn julpojke :)

9:e kommentar, skriven , av Petra:

Duktig du är:)ja deras energi vill man ha allt.kram e Edvin piggare nu?Nova fick hög feber i 4 dagar troligtvis var det tredagarsfebern,kram

10:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Det var ju skönt! Undrar om inte vi ska ha gran i år med då :) Är ju så mysigt! Passa dem får man ju göra ändå. Har man granen i ett hörn kanske det inte är det första de ska gå på heller.



KRAM på er i vinterkylan

11:e kommentar, skriven , av Sofie:

Vad fin han är! Var är tröjan ifrån??

jag kommer ihåg att du frågade om en pyamas hos mig, hade faktiskt köpt den i Ullared=)



Tusen tack för dina röster Sandram uppskattas verkligen!



kram

Kommentera inlägget här :