Lördag

publicerat i Vardag
Just nu sitter jag här ensam för Edvin sover och de andra är i stan. Alvin behövde verkligen en klippning så nu är han nog färdig klippt sen skulle dom besöka Bauhaus. Stamkunder där kanske? Vi har även en ny bil så det tyckte Alvin var roligt att få åka den för första gången. Lite bekymrad över att det inte är svart. Andreas har tjänstebil och har turen att få välja en helt ny bil två gånger per år. Fast denna gång hade han glömt beställa bil så nu tog vi en som stod i bilhallen. Denna gång blev det en silvrig Audi A4, innan hade vi en A6. Jag tycker dock A4 är lite smidigare att köra med :-) Nog om det.
.
Hoppas ni har en bra lördag, här har vi nog inga större planer förutom att fixa klart med dörrfoder i tvättstugan och kanske fläkten. Är lite sugen på en bio men vi får se. Vet inte ens vad det går för filmer och barnvakt har vi ingen så i sådana fall lär det inte bli med Andreas.
.
Kram på er!
Edvin drar alltid ner vår tvätt nu när han kryper lär den aldrig få hänga ifred :-) Sen leker han kurragömma mellan lakanen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Agnieszka-2barnsmorsan:

Mysigt med ny bil!



Hoppas ni får en fin dag! kram

2:a kommentar, skriven , av Sanna Ek:

Söta barn du har! :)

3:e kommentar, skriven , av Nina - Glamourmamman:

Söta ni är :-) Ha en mysig lördagkväll!



Kramar!

4:e kommentar, skriven , av PetraBloggar:

Vilken superfin bild på dig! :D



KRAM

5:e kommentar, skriven , av Evelina:

Ni får säga till oss om ni vill ha barnvakt! :)

6:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Eve: Det ska jag komma ihåg :-) Har förresten en kartong här med bebis kläder om ni vill komma och kika!

7:e kommentar, skriven , av Evelina:

Åh va skoj. Får göra det någon dag. Jag kanske kan komma nån dag i veckan för Adde är i Karlstad och jobbar ... Så kan jag ju komma nån dag efter barnen slutat skolan.

8:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Ja gör det, är ju hemma typ alla dagar speciellt på eftermiddagarna! Kram

9:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Vilken lyx att få välja tjänstebil!



Vi har också A4 och är supernöjd med den. Dock är den lite liten ibland när man storhandlar ;)



Kram på er

10:e kommentar, skriven , av Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

vilken mysig bild.

11:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Kul att läsa lite bilprat från en annan mamma, hihi. Vi byter också bil typ 2 ggr./år och det är faktiskt en vardagslyx jag gillar måste jag erkänna:)

Bio är jag också sugen på, synd du inte bor närme, hihi. Min gamla "biokompis" har precis blivit mamma så henne lär det nog dröja att jag kommer iväg på bio med igen. Detta menade jag såklart inte ego men det är inte helt lätt att hitta tider som passar andra föräldrar.

Hoppas ni får en bra start på nya veckan.

Kram kram

Kommentera inlägget här :