Godmorgon lördag

publicerat i Om mig
Edvin är lite sjuk stackarn. Han har lite feber. Förstod det redan igår kväll när han somnade innnan klockan sex, var längesedan han gjorde det nu. Nu sover han inne i sin säng, kanske andra gången han gör det sedan vi flyttade hit. Han sover alltid ute i vagnen annars. Andreas och Alvin är iväg för att köpa en recovery tapet till Edvins rum som vi ska börja med i helgen. Jag ska nu äta frukost och läsa mina nya tidningar. Andreas kom hem med nya Elle till mig igår, sa för någon dag sedan att jag ville läsa intervjun om Helena Seger.
'
Hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helenas Hem -Om livet på landet:

Vad härligt med alla nya tidningar!!! :)

Hoppas han snabbt kryar på sej.



SKÖN LÖRDAG!

kram

Kommentera inlägget här :