Foton

publicerat i Alvin&Edvin
Försökte i helgen att ta fina foton på Alvin och Edvin när dom ändå hade lite lika kläder på sig. Det gick sådär. Tycker om första bilden sedan blev det busigt.
På rymmen!
Finns roligare saker att göra än att sitta still!
Andreas gillar inte att jag matchar dom i likadana kläder, inte när det är lika färger men jag tycker det är lite roligt ibland. Skulle nog inte vilja ha det varje dag men ibland så.. Tur att vi inte har tvillingar för då skulle han nog få stå ut med likadana kläder lite oftare!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin, Albin & Ellas mamma:

Vad söta :)

Alvin är jätte lik dig tycker jag.

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Jag gillar också att syskonmatcha. Lite kul att göra det ibland iaf. Polarna har bra kläder som passar både flickor och pojkar.



Kram

3:e kommentar, skriven , av Erika- mamma till två små:

första bilden blev ju riktigt bra :) inte alltid lätt att fota de små, rör u på sig non stop ;-)

4:e kommentar, skriven , av Helenas Hem -Om livet på landet:

Jag tycker också att det är roligt att de har likadana kläder! :)

Första bilden blev jättefin

5:e kommentar, skriven , av Caroline - Ellas mamma:

så fina dom är i sina pop tröjor. Coola killar!

6:e kommentar, skriven , av emma:

fin bild på sötnötarna =) ja de tror jag nog jag kommer göra =) risken är väl att man jhittar för mkt

7:e kommentar, skriven , av Katrin:

Jag tycker det är jättesött att matcha! Kanske inte jämt men ibland ;)



Förstår att det inte var det lättaste ;) Men första bilden var ju ursöt på dem!



Hoppas ni har en fin kväll

kramkram

8:e kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 31:

Ja första bilden är superfin! Det är sånt liv i den :D

9:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Tack! Men ni kommer ju få det jättefint nu med :)



KRAM

10:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Hihi, jag tycker det är sjukt sött att syskonmatcha:) Första bilden var ju härlig. Det är verkligen svårt att fota två barn samtidigt. Jag försökte idag men lyckades inget vidare, duskade dock till det senare och klippte ihop två kort istället. Nöden har ingen lag, hihi. Hoppas papsen blir nöjd på farsdag:)

11:e kommentar, skriven , av En pojkmammas vardag ♥:

Jag tycker också att det är gulligt att syskonmatcha lite. Och som du skriver så skulle man göra det mycket oftare om man hade tvillingar, hihi.



kassler i foliepaet, hur gör du det?

Kramar

12:e kommentar, skriven , av Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Härliga bilder.

Kommentera inlägget här :