Ett foto i timmen, del 1

publicerat i Om mig
Gör som Alexandra och kör ett foto i timmen idag. Detta har vi sysslat med innan lunch.
Godmorgon säger Edvin, i brist på pyjamas så fick han sova i Alvins gamla "skeppardräkt" (allt ligger i tvätten :-))
Vi sjunger med "hunden", huvud axlar knä och tår knä och tår, klappa händerna .., du är min vän, det kittlas.. Kan alla saker den hunden säger :-)
Alvin vill inte alls vara med på kort utan springer mest och gömmer sig..
När Edvin somnade sminkade jag mig lite
sedan spelade jag och Alvin lite memory som han fick av logopeden när vi var där för några veckor sedan
passade även på att ta en kopp kaffe
Del 2 kommer när barnen sover..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Kul idé :) Kanske härmas nåndag för att ha lite att skriva om :)



Tack för dina ord, vet att det är så här det brukar vara... Frustrerande bara! Vet inte om det är många eller få hus till salu här uppe men nog är det en hel del. Problemet är att vi är begränsade till vissa områden som vi kan tänka oss och då blir det ett mycket smalare urval. Till det ska dessutom priset och skicket på huset läggas till och då växer inte objekten på träd! Just nu finns inget mer som känns intressant och det kanske är lika bra, känner att det är lätt att bli desperat...



Tack för länken häromdagen förresten, sorry att jag inte sagt något tidigare - blev superglad :) Ni får det superfint och jag förstår din frustration i viljan att få det klart samtidigt som det måste få ta sin tid... Men ni får det kanonfint!!! Perfekt med en liten tvättstugeyta på det där sättet!



Ha en fin eftermiddag/kväll!

Kramar

2:a kommentar, skriven , av Petra BLoggar:

KUL! :D



KRAMAR

3:e kommentar, skriven , av Elins blogg:

Tycker verkligen att ni ska köpa handdukar från Lexington. De randiga är också fina! Vi har några med vita och mörkblå ränder som jag köpte i somras.



Ha en skön kväll! Kram Elin

4:e kommentar, skriven , av Katrin:

Vilken rolig grej ;)

Och din mugg var ju så fin! Indiska kanske??



kramkram

5:e kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 31:

Gud vilken kul idé att dokumentera en dag sådär, det måste jag också göra - sen, nu ser de flesta dagarna rätt likadana ut, på soffan ;)

6:e kommentar, skriven , av Stina:

Vilken rolig idé :) Kanske man skulle prova ngn dag. Hoppas du har haft en bra dag! Kram

Kommentera inlägget här :