Det här med julklappar..

publicerat i Barn shopping
Det är hög tid att börja tänka på julklappar. I alla fall så man har en aning om vad man ska köpa. Om man har en lista på det så brukar det gå rätt fort att handla. Mamma frågade idag vad Alvin och Edvin önskar sig. Jag vet faktiskt inte ens vad vi ska köpa. En bondgård önskar sig Alvin så det har jag talat om.
Den här i lego har han kikat på några gånger. Finns bland annat hos Lekmer.se.
.

Vet också att Alvin önskar sig en gitarr, hockeyklubba (vet inte om det är Alvin eller Andreas haha), dödskallar, spindelmannen dräkt, en till innebandyklubba, kassaapparat. Sen tycker jag att han behöver några nya böcker, ritpapper + pennor, kanske något annat pyssel och något spel. Han tycker om memory. Just det en traktor kanske vi ska köpa åt honom, något han tjatar om lite då och då.
.
Edvin däremot har jag ingen aning om. Han kommer nog få lite mjuka paket inför förskolestarten. Ett par vinterskor behöver han och en massa annat. Ett presentkort på Polarn O. Pyret skulle inte vara fel. Några leksaker kommer han självklart också få. Men han är mer än nöjd med de han har, förutom att Alvin inte är lika glad för det är hans leksaker så det är nog bra om Edvin får några egna. Edvin fyller ju faktiskt år två veckor efter julafton också.. Ett rum har han som också behöver inredas.
Vet ni vad ni ska köpa åt era barn? Finns ju en hel del när man börjar kolla runt..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 32:

Den där ramen var jättefin tycker jag :)

2:a kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Lite inför förskolestarten blir det till Colin med. Leksaker också såklart, men blir nog mkt bra-att-ha saker i år då han är såpass liten :)



KRAM

3:e kommentar, skriven , av Madde:

Oxå tänkt på julklappar tänkte lägga ut Filips önskelista i morgon, kika gärna in:)

4:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Det är ett virrevarr med alla dessa julklappar:) Jag har köpt ett par stycken småsaker till Sagas paketkalender men den behöver fyllas på men det blir mest mindre saker som pärlor, ritblock, osv. Till själva julafton funderar jag på lite olika men har inte bestämt och vet inte vad jag hittar heller. Men funderar på den bussen du har här ovan från Fisher Price fast i rosa och lite gubbar och sånt till, det finns ju hela städer typ man kan köpa till:) Sen lite dockgrejer, köksgrejer, lego , bilgrejer kanske...

5:e kommentar, skriven , av Elin, Albin & Ellas mamma:

Ett bilgarage ska jag köpa åt Albin iaf, det enda jag vet just nu :)

6:e kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

ja huva, det är verkligen toksvårt att hitta bra presenter.... suck!



KRAM

7:e kommentar, skriven , av madde:

Vi kommer inte köpa så mycket till Lilly. Hon har redan allt hon behöver.



Vi får se vad vi hittar på.



KRAM

Kommentera inlägget här :