Björnen sover

publicerat i Vardag
Nu sover lilla björnen Edvin. Han är har inte lika hög feber idag men är väldigt gnällig och täppt i näsan. Jag hoppas febern försvinner helt idag för nu har han haft feber sedan fredags kväll. Har inte fått så mycket gjort idag men ska strax plocka ur en tvättmaskin och en diskmaskin sedan försöka få i mig något att äta.
.
Förresten satt jag förra veckan ut våran syskonvagn (Urban Jungle) på blocket så nu hoppas jag att den blir såld snart. Eller hoppas och hoppas, jag skulle egentligen vilja ha den kvar men vi kanske har använt den 3 gånger sedan vi flyttade hit. Jag använder den när jag går långpromenader men känns lite onödigt att ha en rätt dyr vagn ståendes. Alvin vill mest gå också och inte gå på långpromenader så det har inte blivit så många. Tror det blir en Urban Jungle single med ståbräda. Om inte någon har något bra tips på liknande vagn? Dock ingen med några småhjul fram för vi bor ju på landet nu :-)
.
Nej dags att sätta fart tror inte Edvin kan sova så länge..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annas inspiration:

Hoppas lillemannen slipper snoret snart!



Har tyvärr inga tips på vagn, men jag förstår att det är onödigt att den står. Jag är så glad att vi köpte begagnat av min morbror, Colin gillar inte liggvagen. ser fram emot att börja med sittvagn framåt våren, det måste han väl ändå gilla :-)



KRAM

2:a kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Vad trist! Så jobbigt för Edvin, skönt att febern gått ner lite i alla fall.



Jag har faktiskt inte köpt skor ännu! Provade när vi var i stan men det gick knappt att få på Colin några. Han trycker inte emot med foten heller så det var omständigt att få ner den i en trång stövel. Än så länge går han ju inte... Innan förskolestarten är målet att vi ska ha köpt ett par iaf, haha.



KRAM

3:e kommentar, skriven , av madde:

Då går det åt rätt håll i alla fall. Det är bra.



Ja jag jobbar inne i stan. Vid karlaplan. Det är helt ok när allt flyter på.. Men känns som om det inte kommer göra det nu under vintern :/ Att ta bilen är egentligen inget alternativ, förutom någon gång på helgen..



KRAM

Kommentera inlägget här :