Advents pyssel

publicerat i Inredning
Hoppas er fredag har varit bra! Vi har adventspysslat lite och plockat undan massa leksaker och annat som ligger överallt hela tiden. Eller jag rättare sagt ;-) Edvin och Alvin drar fram allt igen.
Vi var iväg och köpte ett fat på Rusta, ljus på Ica och siffror från Nordik för att fixa ordning våra adventsljus. Nordik har så himla mycket fint, skulle kunna köpa hela butiken. Ja nästan i varje fall. Någon som vill sponsra? :-)
Köpte även två stycken adventsstjärnor på fot på Rusta. Väldigt mycket julpynt har dom för en billig peng. Mycket annat också för den delen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annas inspiration:

Åh så fint du gjort sötnos! Myyys att det snart är advent!



sv: nej det behöver inte vara sjömansstuket, länka gärna om du hittar något?



Anmälde du dig till mamma bloggalan? :-)



Kram o mysig kväll

2:a kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Vad fint! Nu väntar jag på att kunna tända första ljuset bara :)



Så du brukar mata Alvin för det mesta? Jag har ju gjort så med Colin och han har varit nöjd. Sedan är han ganska dålig på att tugga saker med, haha. Sväljer det helt!



KRAM

3:e kommentar, skriven , av LjuvligaCarolina:

superfint! Jag har också varit på rusta idag och jag instämmer, finns väldigt mycket bra där!



Ljusslingan inhandlades idag på Indiska! Jag snodde åt mig den sista här i Nyköping. Tyvärr är den väldigt kort men räckte till de jag skulle ha den till iallafall!

Hoppas ni får en bra kväll!

4:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Vi får nog bli bättre på att ge Colin mer plockmat. Smörgås är han jätteduktig på att äta.



Ja, han äter bra och har alltid gjort det faktiskt. Matglad som sin mamma :) Men det är ju inget man kan påverka, de styr det där själva.



KRAM

5:e kommentar, skriven , av madde:

Bra köp!!!



Trevlig helg!



KRAM

6:e kommentar, skriven , av Erika:

mysigt med julpynt :)

7:e kommentar, skriven , av Nina:

Fint! Ska också passa på att pynta lite här nu ; ) Kram

Kommentera inlägget här :