Trött är bara förnamnet

publicerat i Vardag
på vad jag är idag. Känner mig helt klubbad av något hårt, går i en dimma och vet inte alls vad jag ska börja med. Ser ut som ett bombnedslag här hemma och hur mycket man än plockar eller städar blir det aldrig bättre. Edvin har ätit flera gånger inatt och det brukar han inte göra längre utan bara en gång i vanliga fall. Sen vaknade han 4:43 och ville inte alls somna om. Blir inte roligare än så här idag.. Andreas mamma kommer snart och det ska bli roligt och vi ska ut och äta ikväll. Fast just nu vill jag bara sova..
Alvin kom nyss och sa att han också var fin nu, då har han tagit mina nagellack och målat sina naglar och träffat rätt! Haha han är bra rolig ibland..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carolina:

försök vila under dagen om du kan.. :) vart ska ni äta någonstans ?



kram & trevlig helg

2:a kommentar, skriven , av Erika:

kände mig som du igår men idag är en mycket bättre dag, går himla upp och ner nu känner jag!

Här har jag ett berg av rentvätt som jag måset ta itu med...



hoppas dagen blir bra ändå och en liten tröst, det finns ju kaffe...) kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Åhh vad jag känner igen mej. Här ser också ut som bombnedslag, jag är fruktandvärt trött och barnen vägrar sova. suck.



Hoppas ni får en mysig helg iaf och att du blir lite piggare efter nattens sömn

4:e kommentar, skriven , av Erika:

hoppas du är piggare i dag och fått sovit! igår passade jag på att ta en nap när bägge mina 2 somnade, och fick mig 45 min sömn mitt på dagen, det var otroligt skönt!

måste försöka sov när bägge två gör det, känns som att man ska passa på för egen del då...



ha en fin dag!

5:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Carolina: Vi åt plankstek på Piazza di spagna :)

Erika: Åh jag måste nog försöka sova de dagar Alvin får gå längre dagar på nya dagiset nu, annars sover han ju inte på dagarna så då är det omöjligt! Hoppas ni haft enb ra dag!

Kommentera inlägget här :