Söndag

publicerat i Vardag
Vilket väder det har varit idag då, kallt, varmt, regn och sol. Vi började morgonen med att handla, eller ja rättare sagt Andreas&Alvin. Alvin ska med överallt, spelar ingen roll om det är sopor som ska slängar eller åka till maxi. Jag och Edvin stannade hemma sen när dom kom hem var vi ute och gick. Sen var det kalas för min lillebror som fyllde 4år! Kan inte förstå att han varit bebis inte Alvin heller nästan! Men han blir snart 3 år och det pratar han varje dag om ungefär.. Ja må han leva sjungs ofta också! Sen åt vi lunch med Alvins&Edvins farfar och Agneta efter det åkte jag och Alvin på sandaljakt men inte ett par i hans storlek hittade vi. Verkar vara omöjligt, får nog leta på nätet istället. Jag som brukar vara ute i tid.. Men inte i år. Sen har vi tvättat och donat och jag var på en promenad med Moa för ett tag sedan.
Nu väntar jordgubbar när Andreas kommer från gymmet och lite Ben&Jerry glass, dock har jag redan öppnat den :-)

Kommentera inlägget här :