Skrik

publicerat i Vardag

Edvin har nyss haft skrikattacker. Han blev skrikig, trött och gnällig så jag skulle lägga honom i vagnen som vi alltid gör på dagarna men den senaste tiden har han totalvägrat att sova i sin vagn. Försökte med allt och tillslut blev jag så trött så jag bytte till sittdelen och då somnade han tillslut och slutade skrika. Kankse helt enkelt för byta till den då.. Går än så länge hyffsat bra i syskonvagnen för där sover han mest. Vill köpa en ståbräda till hans vagn också om vi bara ska gå till lekparken eller något. Sen har han ätit gröt på morgonen eftersom jag inte fick i han någon ersättning fast han äter ju inte ens en halv portion gröt än så det blev väl inte så mycket, men sen provade jag att byta till den större nappstl i flaskan igen och då gick det ner. Försökte med det förut men då hostade han bara och satt i halsen. Hoppas bara han inte får ont i magen för att det kommer för snabbt eller av gröten men jag gav han lite katrinplommon.

Alvin fick med sig piggelin idag och var så glad över det, dom hade berättat på dagis att han skulle sluta så hans kompisar ville krama honom men han ville inte ha någon kram får se sen när jag hämtar honom om han vill ge dom någon kram. Tror inte han förstår att han helt ska sluta fast han säger att han inte ska gå där mer. På tal om det så ska han hämtas om en timme så det är bäst att sätta fart..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

låter inte som någon höjdare med skrickattackerna :/ är ju jobbigt när man inte alltid förstår de små liven med.



Kram till er!

2:a kommentar, skriven , av Petra:

Min Nova gnäller när vi ska åka vagn mest för hon e trött,men det är väl övergående kan man hoppas för när hon väl somnar e det ok.Men jag tror att det händer så mkt i deras utveckling nu som gör att de vill sitta upp mer o kunna se vad som händer:)kram

3:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Erika: Ja det är ju det! Kram

Petra: Ja jag tror också det händer mycket nu! KRam

Kommentera inlägget här :