Mycket att göra

publicerat i Vardag
På eftermiddagen har det varit full fart med mat och allt var det innebär. Blev dock bara middag till Alvin och Andreas hämtar mat till oss idag. Vi ska äta pizza från ett nytt ställe som erbjuder en mörk botten med frön&fibrer. Blir nog jättegott hoppas jag! Edvin sov lite senare på eftermiddagen så han höll sig vaken till nästan halv åtta idag, innan jag nattade honom så har jag stoppat in två tvättmaskiner och har precis stoppat in två till. Vi har en massa tvätt nu. Skulle vara så mycket enklare att ha tvättstuga hemma. Har även varit ute och sprungit. Var väldigt svettigt och varmt men hellre det än kyla.
Ikväll ska Andreas titta på hockey så jag får roa mig framför datorn..
Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

hihi ja jag hoppas också på en EGEN gräsmatta en dag, tur nu att vi har farmor & farfars stora gård att vistas på och kunna "rasta" våra små.



vad är det för pizza ställe som har botten frön & fiber? låter ju som något man vill prova :-)

du får säga om det var gott!

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Visst kan det vara skönt med ensamma kvällar framför datorn ibland! :)

3:e kommentar, skriven , av Petra:

Mysigt med lite egentid:)kram

4:e kommentar, skriven , av Erika:

jasså men dessa hattar hatr jag för mig ska finnas i minsta storlekarna med?

Annars brukar moa & max ha en hel del med, spana där vettja :-)



Kommentera inlägget här :