Mors dag

publicerat i Vardag
Grattis till er mammor därute på mors dag! Jag fick sovmorgon och frukost på sängen så det var inte helt fel. Andreas valde Alvin inatt och jag fick ta Edvin som faktiskt sov hela natten utan mat ;) Alvin däremot vaknade och krånglade inatt, om han vaknar brukar han ju bara byta sovställe så jag vet inte vad han höll på med. Hoppas han inte gör så imorgon och på tisdag natt när jag är ensam med dom.
Annars har vi varit ute lite och gått idag och sedan varit på två husvisningar bland annat de jag var på i onsdags. Alvin var hemma hos Moa och Adam under tiden och dom hade varit i rudbecksparken och lekt som ligger granne med Moa. Alvin gillar den parken så det var uppskattat sen hade dom ätit glass och sådant.
Imorgon blir det bvc för Edvins del och Alvin är ledig måndagar så vi får se vad vi hittar på. Hoppas på sol så vi kan vara ute lite. Andreas åker på sina två sista dagar på utbildningen imorgon! Trist för vår del. Hoppas bara Alvin och Edvin är snälla på nätterna nu! Edvin får gärna sova lika bra som inatt :)

Kommentera inlägget här :