Måndag

publicerat i Vardag
Alvin i lördags när han och jag var på dop och Edvin igår när han försökte äta upp sin leksak, som allt annat :-)
Inskolningen idag har gått bra, jag var där en stund och lämnade sedan Alvin så fick han äta lunch där idag. Han hade bara frågat efter mig någon gång och ätit jätte mycket mat! Imorgon ska han gå 9-14 så antar jag att han är inskolad. Tror inte jag ska vara med imorgon, blev lite snabb hämtning då Edvin var lite missnöjd. Fast barnen fick tyst på honom när jag jagade Alvin som inte ville hem. Han kommer att gå tis, ons och torsdag nu när jag är föräldraledig och då längre dagar en på andra dagiset. Nu kanske man hinner något på dagarna de dagar Alvin är på dagis!
Nu sover Edvin på balkongen och jag funderar på om jag och Alvin ska gå ut för balkongen ligger mot gården så vi hör honom när han vaknar..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Isabel:

Vilka fina pojkar! Läste din presentation här till vänster och jag håller verkligen med dig om att barn är det viktigaste vi har. Hoppas att du lyckas starta en egen förskola så småningom :)

Kommentera inlägget här :