Inte mycket

publicerat i Vardag

att säga egentligen då jag varit på världens dåligaste humör hela dagen men hoppas ni har en trevlig lördag! Vi har dock hyrt en film och jag känner mig på lite bättre humör nu. Lika dåligt väder som mitt humör, var ute en sväng med Alvin och spelade fotboll i alla fall! När Alvin och Andreas hade varit på Maxi och storhandlat kom dom hem med en cykel till Alvin. Ojoj vad han har varit arg på cyklen på kvällen för att han inte riktigt förstår hur man gör än, lite skillnad mot trehjulingen då man kan cykla bakåt nu blir det att han bromsar men han börjar redan lära sig. Men han har skrikit och gråtit för att han inte kan som han säger. Sötisen!

Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

hoppas du är på bättre humör idag :-) kramis!

2:a kommentar, skriven , av Erika:

tack, lite synd att jag inte hade systemkameran på kalaset bara :/



Luddes byxor är ett par lite äldre varianter från pop, säljs inte längre, men kanske finns liknande varianter nu?



kram !

Kommentera inlägget här :