Godmorgon onsdag

publicerat i Vardag

Godmorgon därute!

Edvin
vaknade rätt tidigt igår kväll med och jag gick för att göra mat men sen tänkte jag att jag nog ska testa lura i honom nappen och det gick. Han sov i alla fall till tolv och då hade jag somnat så då gav jag honom mat av ren vana sen åt han igen vid halv 4. Han äter nästan ingenting på natten så jag undrar om det är för att han vill ha mat han vaknar. Men jag är för trött för att komma ihåg och försöka med nappen. Idag ska nog jag och Edvin på gröt jakt, googlade lite igår och då fick jag fram att gröten skulle börja säljas i vanliga butiker från och med igår i en neutral smak och att den på apoteket utgått. Hoppas det stämmer! Känner mig lite orklös idag och hade ont i halsen inatt men nu är jag bara hes så det får nog bli en lugn dag..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Elwira är likadan, hon leker inte heller med speciellt mycket leksaker.En påse och gå och samla upp saker och leka med köksredskap är typ roligare, haha!



Hoppas ni har en bra dag!

Kommentera inlägget här :