Goddagens

publicerat i Vardag
Goddagens, vi äter lunch nu eller rättare sagt jag för Alvin fick mat före mig så jag kunde mata honom så han inte bara springer iväg. Edvin sover på balkongen. Det gick bra på inskolningen idag, alla barn var ute så Alvin brydde sig inte så mycket om mig. Förstod nästan det, får se hur det blir sen när jag ska börja gå iväg. Skönt att dom var ute för då kunde Edvin fortsätta sova i vagnen.
Jag har köpt en ny dator, en Apple Macbook Pro så nu försöker jag lära mig den. Tyvärr gjorde Alvin något på min gamla imorse så nu startar den inte, har alla bilder kvar där och jag har inte framkallat något sen Edvin föddes. Inte har vi någon extern hårddisk än heller. Nu ska jag bara lära mig hur en Mac fungerar, inte alls som PC.
Funderar på om jag vågar visa mina vita ben ute på gården, var så varmt i jeans och dom behöver lite färg.. Hm.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Hoppas det löser sig med datorn. Vår har gått sönder två gånger och båda gångerna nästan grät jag då jag trodde att alla bilder var borta. Lyckligtvis gick dom att rädda båda gångerna. NU har vi äntligen skaffat en externhårddisk. Absolut värt varenda krona!

2:a kommentar, skriven , av Erika:

tack, idag var det ligge piggare här tack o lov men känner mig fortfarade inte helt 100 i kropp o knopp. Tror det är någon form av trötthet som späöar och som kommer nu på en o samma gång :(

Kommentera inlägget här :