Vräka ner

publicerat i Vardag


Kan säga att snön har vräkt ner här idag. Precis när jag tänkte ut och springa började det snöa men jag trotsade vädret och sprang den runda som jag klarade av innan jag blev gravid. Det gick över förväntan, klarade nästan av att springa hela men jag var spyfärdig och blöt när jag kom hem. Jag älskar att springa även om det är riktigt jobbigt.

Sen har vi myst lite här hemma och hälsat på Jonas och Emma. Vi åkte och tittade på deras hus också. Var jättefint! Snart inflyttning för dom men sen har dom hela övervåningen kvar. Vi har räknat på nybygge flera gånger och pratat med tillverkade men det som tar emot mest är allt jobb (nu när vi har två småbarn). Även om man har hantverkade som gör det så blir det en hel del med tomten mm. Nog om det!

Sen har jag bäddat rent, tvättat och båda barnen har badat och nu sover dom!
Skön söndag!

Kommentera inlägget här :