Vår morgon

publicerat i Vardag

Tänkte försöka ta lite kort på vår dag idag. Börjar med morgonen då. Kl 08:10 börjar jag klä på Alvin. Det kan ta en stund för det är alltid fel på mössan, vill inte ha tjocka vantar, inte ha vinterskor utan han vill ha sina adidasskor mm.


Alvin vill inte vara med på kort och vill inte ha den mössan jag tar ner. Edvin ser fundersam ut!

Sätter på mig själv kläder och mina gummistövlar.


Klär på Edvin sist men ändå hinner han lessna, han fick åka i pyjamasen.

Alvin vill aldrig vara med på kort längre och här visar han det. Idag orkade jag inte tjaffsa om mössa som ni ser :-) Han fick välja.
Klockan halv 9 kom vi utanför dörren sen var det tjafs om att han inte ville åka vagn men det fick han lov att göra idag annars skulle vi aldrig komma fram.



Nu ska jag sminka mig och dricka kaffe sen ringa barnmorskan kl 10. Det får jag inte glömma. Sprang nyss runt som en galning och letade efter min mobil som visade sig ligga ner i trappuppgången i vagnen. Smart jag är..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carolina:

kom du ihåg att ringa barnmorskan nu då? ;)

söt han är i bilbarnsstolen, ligger och pejlar och funderar över läget ;)

2:a kommentar, skriven , av Elina Skoogh:

hejsan! jag hittade din bikinidesign på nelly.com och röstade fem stjärnor på din design! skulle vara supersupergulligt av dig om du röstade fem stjärnor på en eller båda av mina bikinidesigner! ligger på topp tio och vill gärna klättra högre upp på listan ♥ förlåt för ditt besvär och ha en superfin vårdag ♥



Länk till bikinisarna:

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=9sHKS1L5MDjYpIscg3Cd9ekV



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=JzVWh95EQIRKiBW5oRfpE7kg

3:e kommentar, skriven , av Petra:

ja du ha ha blir full av skratt,det är svettigt at klä på de små,de har egna viljor nu phu...kram

Kommentera inlägget här :