Sova ute

publicerat i Edvin


Tog bort lite saker från balkongen i helgen, eller ja ganska många saker så nu kan Edvins vagn stå ute där om jag vill att han ska sova ute. Perfekt att den får plats. Men han vaknade fortare ute än inne. Han gillar inte riktigt när vagnen står stilla. Men det är bra ibland speciellt när Alvin är hemma och röjer runt. Låter Alvin leka ungefär som vanligt på dagarna fast Edvin sover för det funkar inte att säga åt honom att vara tyst hela tiden. Han måste få leka av sig. Annan sak på kvällarna om Edvin somnar först då brukar vi ta bort hans bandyklubba (som han gärna slår i dörrar mm med) och hans 100 fotbollar..

Nej nu har jag en disk att ta hand om!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

jasså vad lustigt? finns ju iofs olika recept men tror det alltid är bakpulver i, så då måste det ju vara det?



Skönt att ni har så han kan sova ute! kram

2:a kommentar, skriven , av Erika:

missade svara ang. tunikan, köpte den för max en månad sedan och då fanns det bara denna + en till kvar i L

3:e kommentar, skriven , av Anna:

Hej! Hjälp mig förverkliga min dröm. Tipsa gärna dina vänner och bekanta om min hemsida www.hildestamdesign.se där du hittar handgjorda egendesignade silversmycken. Tack snälla på förhand!

4:e kommentar, skriven , av Petra:

skönt m frisk luft,skulle vilja ha Nova ute oxå men jag e så kinkig o vill ha superkoll.ja det e svårt att tysta ner dem Engla har fått sådan HÖG röst nu tycker ja:)

5:e kommentar, skriven , av Petra:

jag bodde i bjästa 7 år,flyttade till sthlm i somras då jag e född här:)

6:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Erika: Tunikan var iaf jättefin!



Petra: Ja Alvin har en väldigt hög röst han med, inte alltid så roligt :-)

Kommentera inlägget här :