Söndag

publicerat i Vardag



Anlednigen till att jag hålla i Edvins huvud är att Edvin gärna tittar åt höger, som ni ser på bilden ovarnför! Om han fick bestämma skulle han nog bara titta ditåt. HAn kan såklart vrida på huvudet men vi har pratat med bvc och vi försöker så gott det går att få han att titta mer åt det andra hållet.

Idag började dagen med att jag tränade kl 10, blev lite armar och rygg idag. Jag älskar konditionsträning och tycker inte det är lika roligt med styrketräning och Andreas är tvärtom. Sen bytte jag av Andreas som åkte och tränade. På eftermiddagen har jag och Alvin bakat, sen gick jag en sväng med Xandra och sedan var vi allihopa ute och gick igen med Danne. Bra motion idag!

Nu trodde jag att jag hade tvätttid och har gjort ordning allting men när jag kom ner så var det igår! Blev så irriterad! Var helt säker på att jag bokat en söndag och det var nog meningen också att det skulle varit söndag och inte lördag!

Har ni haft en bra helg?

Kommentera inlägget här :