Resten av dagen

publicerat i Vardag


När Edvin vaknade runt halv 10 så fick han lite nya kläder på sig! Sen så busade vi lite. Så härligt när han är på bra humör.

Sen klädde jag ¨på mig lite kläder och jag märkte att jag numera kan ha några fler par av mina jeans. Dock sitter dom väl inte lika bra än men det kommer nog. Var rädd där ett tag att mina höfter aldrig skulle gå tillbaka :-)
Alvin vill som sagt inte vara med på kort :)

Edvin fick sova ute medans jag och Alvin åt lunch. Sen sov han 2,5timme! Det händer nästan aldrig. Uteluften måste ha gjort honom trött!

Sen vaknade han efter två och sträckte på sig lite och skrattade åt Alvin innan han blev hungrig!


Sen åkte jag, Alvin coh Edvin till maxi för lite frukt köpt och godis. Alvin fick välja några själv. Jag vill ha den mamma, den med, döskallen den andra döskallen med, den blåa vill ja ha.. Sen fick det vara bra :-)

Kommentera inlägget här :