Prata

publicerat i Alvin&Edvin


Lilla Edvin har börjat prata lite mer, låter så gulligt när han försöker. Jag och Alvin satt med honom idag när han var på riktigt prat humör och skrattade gjorde han med. Men då blev nog Alvin lite avis, för han började springa runt och ropa här kommer jag, här kommer jag ;-)

Annars går det ganska bra nu när Edvin inte skriker lika mycket längre. Måste säga att de 2 första månaderna var rent kaos ibland. Med RS och allt var det var.. Kommer nog vara en dimma sen när man tänker tillbaka.. Alvin är inte lika "trotsig" nu heller. Men han är också i den åldern där han ska testa alla gränser. Men han är väldigt rolig också. Han har börjat prata så mycket. Igår sa han "mamma nu är jag arg" när jag gjorde något som han inte tyckte att jag skulle göra. Sen springer han runt och låtsats leka med sina kompisar, igår var Liam på hans rum sa han och jag satt uppe i ett träd.. Fantasi :-)

Kommentera inlägget här :