Onsdag

publicerat i Edvin


Idag är Alvin på dagis igen! Får se hur förkylningen är när han kommer hem den var rätt bra i måndags och igår. Imorgon ska han vara ledig igen för då kommer mamma ner och kanske Janne. Edvin ligger i sin säng och tittar på sin musikmobil men nu hör jag honom. Han är trött men vill inte riktigt sova. Han var inte så nöjd inatt eller tidigt imorse så jag är lite trött. Men nyss satt han här med mig och Jennifer i sin bilstol. Han tycker om att sitta där.


Ringde bvc imorse för att utvärdera med att Edvin äter mjölkfritt. Jag berättade att han är lite nöjdare men att han kräks mycket mer och bajsar ganska ofta och löst. Dom kan ju kräkas mycket av nutriamigen har jag förstått. Sen sa jag att Edvin har fått hosta igen så imorgon ska vi träffa en barnläkare på bvc. Han hade egentligen ingen ledig tid men hon klämde in oss. Hon är jätte bra min bvc sköterska!

Edvin har i princip varit sjuk 6 av sina 8 veckor.

Kommentera inlägget här :