Onsdag

publicerat i Vardag

Nu har vi nyss varit och lämnat Alvin på dagis. Han blev lite sur när vi kom dit för han skulle vara inne och pyssla idag. En gång i veckan får några barn vara inne och pyssla. Han älskar ju att vara ute men det är nog bra för han att sitta och pyssla med. Han är inte en kille som tycker om att sitta still! Edvin somnade i bilstolen och sover än, men nu hör jag honom lite. Tog bilen för att jag orkade inte bära ner vagnen, lite lat för det är bara en halvtrappa.


Söta Edvin!

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, ser ut att bli lika fint väder! Det blir i alla fall en promenad efter lunch.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

hur gammal är Alvin nu? har glömt bort det...

Föressten ang babysimmet, jag hittade ett ställe på erikslund, har aldrig varit där men tyckte det verkade bra, och så kan jag ta buss dit här ifrån stan, rätt smidigt tro jag.

deras hemsida: http://www.linnea.se/

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Jättefin bild på Edvin :)

Min lilla plutt är sjuk just nu :( jättejobbigt.

Kommentera inlägget här :