Min söndag

publicerat i Vardag

Fick trevlig besök av Andreas pappa och fru efter lunch och även Danne kom på kaffe. Edvin och Alvin fick några presenter och vi fikade lite. Hann aldrig baka men tänkte baka lite till nästa helg. Var så längesedan! Sen åkte Andreas och tränade och när han kom hem åkte jag. Jag körde löpning på bandet och rumpa/ben. Skulle vilja hinna med att träna 3 ggr i veckan. Det vill Andreas med så vi får försöka pussla ihop kvällarna när barnen sover. Skönt att jag kommit igång igen även om jag inte varit så nyttig i helgen :-) Men i veckan har jag inte ätit något onyttigt fast det legat godis i skåpet. Vet inte hur jag klarade det men det gjorde jag minnsan :-)

Vi har ätit torsk i äggsås med potatis idag och det är så gott. Var inte igår vi lagade det sist. Blir en hel disk efter det bara! Mindre kul när vi inte har diskmaskin, har inte plats för någon heller. Sen gjorde jag fruktsallad med glass till efterätt. Ska nog ta mig lite till!

Hoppas ni får en bra söndagskväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Max vikten är 20 kg på båda sitsarna. Tror mer att det handlar om plats än om vikt. Jag är super nöjd. Men klart att det blir lite trängre... det är ju de flesta syskonvagnar på något sätt.



Kommentera inlägget här :