Mig själv

publicerat i Om mig

Måste berätta ett roligt samtal jag fick idag, annars ligger mest fokus på barnen när jag skriver ;) Men i alla fall så ringde det ett västerås nummer när jag satt i bilen och det var min "chef" från sommarjobbet i somras. Hon är väl egentligen inte chef men stunt samma. Dom hade tydligen bytt chef och ringde nu runt till dem de tyckte arbetade bäst från i somras och då var en av dem jag! Hon frågade om jag ville arbeta i sommar. Men jag är ju föräldraledig med Edvin och har inga planer på att arbeta på schema under Andreas semester. Gjorde det förra året och då åkte dom på semester utan mig. Men jag sa att jag gärna rycker in som extra någon dag/kväll/helg. Alltid bra att dryga ut min föräldrapenning som är lägsta möjliga.. Inte blir man rik av den heller, inte av att studera heller :-)

Alltid roligt att höra att man gjort ett bra jobb även om det inte är världens svåraste jobb (vårdbiträde).

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av barnshoppingbloggen:

Grattis till vinsten av en lodger wrapper på barnshoppingbloggen! Skulle du kunna maila oss er adress tack?

MVH /Anna

2:a kommentar, skriven , av sandra svarar:

Anna: Jättekul att jag vann! Brukar inte vara en vinnare :) Har mailar er nu!

Kommentera inlägget här :