Massa saker att göra

publicerat i Om mig

Har en massa saker här hemma som måste göras men ändå så fastnar jag här. Skyller på att jag ätit frukost.
Jag som alltid varit ganska pedant har blivit helt tvärtom. Nejdå det har jag inte men nu finns det inte lika mycket tid. Måste ta en dag om några veckor och storstäda. Alla fönster måste putsas med. Får skicka iväg Andreas med Alvin och Edvin någonstans.


Nu ska jag diska! Sen plocka lite och fixa med en tvätthög som legat sedan i fredags. Ikväll har vi ny tvätttid :-) Förut tvättade jag en gång i veckan det räcker inte nu! Vill ha hus med stor tvättstuga och en trädgård så tvätten kan torka ute!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

ja okej då är han nästan 1 år äldre då, E blir 2 år 6 Maj :-) herregud ja som sagt tiden går för fort.

Vill ockås ha egen tvättstuga och kunna hänga UT och VÄDRA tvätt!



ang simskolan, jo det stämmer de har simskola för de mindre också

2:a kommentar, skriven , av carolina:

haha, låter som här, den rena tvätten blir inte uppplockad förens en vecka efter ;)

Kommentera inlägget här :