Måndagen

publicerat i Vardag

Dagen idag har som sagt varit bra! Barnen varit glada och nöjda den mesta tiden, en liten promenad och Alvin höll sig vaken, ett besök i lekparken, jag och Alvin har bakat men bara han som åt. Jag äter inte sådant på veckorna, försöker åtminstone! Sen spinningpass och när jag kom hem och loggade in på skatteverket fick jag glada besked. Får tillbaka rätt mycket på skatten, trodde jag inte. Trodde jag skulle få en hundring eller något. Men det åker in på sparkontot till ett ev hus i framtiden och om tandläkarbesöket imorgon inte är så roligt. Sen kanske vi ska på ett roligt möte på fredag men mer om det sen isåf.

Nu tror jag Edvin börjar vakna till. Lite tidigt för att vara honom, han brukar sova till elva eller tolv fast jag gav honom nappen.
Hoppas ni haft en bra dag!!

Kommentera inlägget här :