Måndag kväll

publicerat i Vardag

Sitter här hemma ensam då Alvin&Edvin sover och Andreas är på gymmet. Sitter och tittar på lite tv men jag tycker det bara går dåliga progam nuförtiden. Kollar nästan aldrig på ett helt program längre. Gillar cougar town och desperate housewives fast det är inte alla gånger jag tittar på dom heller.

Idag kom som sagt Andreas hem efter lunch medans vi var ute och gick så jag hann ta hand om all tvätt på eftermiddagen + träna. Sen blev det ryggbiff och sallad till middag med rödvinssås. Gott! Edvin somnade innan kl 6 idag och vid halv 6 sa Alvin att han ville sova och ha välling. Fast han fick vara uppe till lite innan halv 7 i alla fall. Känns konstigt att dom sover innan det är mörkt ute nu tycker jag! Men snart är det väl ljust ännu längre. Alvin somnar ju lite tidigare eftersom han inte sover på dagarna längre. Men hur tidigt som helst kan han inte lägga sig för då vaknar han nog alldeles för tidigt på morgonen. Får se hur natten blir när Edvin somnade så tidigt men det går inte direkt att hålla honom vaken.

Imorgon är det tisdag och jag har ingen aning om vad vi ska göra. Hoppas på att mitt paket från babyshop kommer. Har beställt byxor + tröja från Nova Star till Alvin!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

ja jag tycker ju det är roligare än han när det kommer till kläder men som sagt han köper också vissa plagg, huvudsaken tycker jag är att man delar på den ekonomiska biten lite med ;-)



Vilken mumsig middag ni åt, känns som det var ett tag sedan vi åt något som tar mer än 30 min att slänga ihop nu ;-)



kraam!

Kommentera inlägget här :