Lite bättre

publicerat i Vardag

Nu är jag på lite bättre humör. Tror det var tröttheten som gjorde mig lite nere. Fast jag var faktiskt inte så trött när Edvin väckte mig halv 6, det kom efter jag somnat om på soffan framför nyhetsmorgon. Moa var här och hälsade på en stund så hon följde med att hämta hem Alvin. Det tyckte han var roligt. Varje morgon frågar han vem som ska komma idag och han blir lika besviken varje gång när jag säger att ingen ska komma. Tur att han är social! Det har aldrig varit problem att ha barnvakt åt honom!

Vet inte riktigt vad vi ska göra när Edvin vaknat. Jag har hunnit städa lite idag medans Alvin badade. Skönt att ha det gjort inför helgen! Skulle vilja gå ut och gå om inte Alvin är för trött. Riskerar inte att han somnar i vagnen fast än har han inte gjort det och inte hemma heller fast han inte sover på dagarna.

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥:

Tackar som frågar, vi har haft en solig och vacker dag.

Kommentera inlägget här :