Jacka

publicerat i Barn shopping

Lindex Shop Online - Jacka

Lindex har denna jacka som jag tänkt köpa till Edvin men nu är den slut i lager ser jag. Får se om den finns i butik. Har inte hittat någon fin jacka till han. Han kommer nog ha stl 68 så om någon har tips så är jag tacksam. Hade gärna köpt denna eller någon liknande men det finns inte så små storlekar. Kom på det för någon vecka sedan att Edvin också måste ha en jacka till våren/sommaren. Har tänkt att han har ju overall men det kan han ju inte när det blir varmare :-) Har visserligen inte varit på stan och kollar ordentligt på ett tag ska nog göra det i helgen eller nästa!


Molo

Eller en PoP jacka.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

jag tycker helt klart molo jackan, har ju den fast rosa till Elwira :-) lite roligare än pops tycker jag och den har ju samma funktioner, andas mm som pop har + kostar typ en hundring mindre, inte jättemycket men alltid något:-)

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Till de små räcker det med Vindstopperfleece är det kallt så har man tröja eller fleecetröja under den. Lite billigare men minst lika bra. Finns i fina färger på POP annars kanske Didriksson med har. Hoppas kvällen blir bra!

3:e kommentar, skriven , av sandra:

Erika: Ja jag tycker också den ät hättefin, är osäker på om den finns i Edvins storlek bara.. Man kan ju hoppas :)

Therese: JA det var ett jättebra tups:)

Kommentera inlägget här :