Godnatt

publicerat i Vardag

Tänkte nyss gå och lägga mig eftersom jag nästan somnade inne hos Alvin men jag blir nog uppe en stund till. Har en stor tvätthög att stryka, har dragit ut på det flera dagar redan. Ja någon gång måste det bli gjort. Jag som ville se familjen annorlunda men nu är det nästa slut. Andreas hade möte på kvällen som jag inte visste om, eller han sa att han hade sagt att det var idag men det har inte jag hört :-) Det blev lite sent med middag till oss och Alvins läggning. Men han sov rätt sent på lunchen så det var nog bara bra.

Vi var ute på en långpromenad tidigare idag i solen och det var så skönt. Snön smälte i solen också, hoppas det fortsätter så här några veckor till! Vill plocka bort alla tjocka jobbiga kläder.

Imorgon får jag morgonbesök tror jag, funderar på om jag ska åka och köpa lite god frukost imorgon bitti. Det är aldrig fel!

Kommentera inlägget här :