Godmorgon Måndag

publicerat i Alvin&Edvin


Alvin sjöng för Edvin innan vi skulle gå. Båda har randigt idag. Alvin gammal tröja från h&m och Edvin har body från Lindex/fix och byxor från Espirit.

Godmorgon! Alvin var överlycklig imorse när han skulle få gå till dagis. Mamma ja ska till dagis, till dagis sa han när jag och Edvin gick upp. Andreas går alltid upp med Alvin och klär på honom sen går jag upp när han ska åka till jobbet :-) Alvin fick gå till dagis men sen ville han åka vagn. Han förklarade för mig på vägen vart hans dagis ligger, som om vi aldrig varit där tidigare :-) Sen ropade han på en hund som han ville skulle följa med. Tur att Alvin inte fick med sig hunden, har inte riktigt tid med det känner jag. Men i framtiden när vi har hus och barnen är äldre vill jag gärna ha en stor hund.



Nu sitter Edvin här nedanför mig och är lite trött. Tänkte han skulle somna så jag kan fixa till mig lite innan Alvin ska hämtas igen för då blir det full fart med lunch och vila.

Kommentera inlägget här :