Fredag morgon

publicerat i Vardag

Godmorgon!

Idag är det fredags myys! Det är i alla fall fredag men idag ska jag nog köpa mig lite godis att fira fredagen med. Det går bra att inte äta sötsaker på veckorna! Känner att det räcker med helgerna. Idag ska jag försöka hinna med att träna när Andreas kommer hem, vi måste fixa lite andra saker också så vi får se. På tal om träning så vägde jag mig imorse och vågen stannade på 60kg. Två kilo kvar, inte för att kilona är så viktiga och jag har inte bråttom men skulle gärna komma i mina jeans igen! Men det är nog inte bara kilona utan magen har inte dragit ihop sig helt än.. Tar ju lite tid efter kejarsnitt! Är lite less på bara leggings..

Hör och häpna men lilla Edvin sover. Han brukar inte sova på morgonen så det är bäst att snabba sig på när han väl gör det. Ska röja undan lite på balkongen så Edvin kan sova ute i sin vagn. Har inte velat haft honom ute när det varit så kallt och han fortfarande hade lite RS! Läste förresten på aftonbladet igår att RS slagit till, jätte många barn som blivit sjuka. Tydligen så är RS värst varannat år och förra året var ett bra år. Usch hatar RS!

Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentera inlägget här :