Award

publicerat i Om mig

Jag fick en Award av söta Erika! 

Awarden går ut på att jag ska berätta om några saker som gör mig glad. Tänket att detta kan ju inte vara så svårt men det är svårt att begränsa sig :)

1. jag är glad över att jag har två underbara barn och att dom mår bra.
2. jag är glad över att jag världens underbaraste sambo som gör mig lycklig.
3. jag är glad att jag studerar till lärare för jag känner att det passar mig bra.
4. jag är glad över att jag har någa få men fina vänner här i V-ås.
5. jag är glad över att jag har en fin familj!
6. jag är glad över att våren är på väg.
7. jag är helt enkelt glad att jag har ett bra liv :)

Jag skickar denna vidare till några bloggar jag läser dagligen. Förutom Erikas blogg läser jag ofta

Evelina, Petra, Alexandra,


Kommentera inlägget här :