Alvin Alvin

publicerat i Alvin


Dagen gick inte riktigt som planerat men så är det ibland. Blev så sent när jag skulle börja lägga Alvin men jag gjorde ett försök och han var inte ens på väg att somna efter en halvtimme. Så nu är han uppe och jag fick slänga i mig lunchen för han springer gärna in och försöker väcka Edvin. Men nu spelar han bandy så då får man en stund över. Jag ska i alla fall gå ut bara Edvin vaknar och hoppas på att Alvin inte somnar i vagnen. Mellanperioden är lite jobbig måste jag säga. Önskar han klarade av att vara vaken hela dagen utan problem!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

Okej =) vill inte ha vita för risken är väl att dom blir svarta på engång =) Ja liam hade ju ett par converse förra året men dom var inte svåra att få på trodde de skulle vara svårare fast iofs ju äldra barnen blir desto lättare blir de ju =) bara dom är stadiga på fötterna så =) därimot så åker snörerna upp HELA tiden så man fick knyta om hela tiden.. :P

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Är ju supersvårt att bestämma sig! blir förmodlien alla tre.. vad jag nu ska med tre till...



har köpt samma pyjamas från lindex till Ludde, supersöt är den!

3:e kommentar, skriven , av Kristin:

Vilken fin bild på dina pojkar!! Kram

4:e kommentar, skriven , av sandra:

Emma: Ja det är problemet med vita skor! Men jag vill ändå ha det :-) Haha



Erika: Ja den är jättesöt! Måste köpa en till stl till Edvin!

Kristin: Tack :)

5:e kommentar, skriven , av emma:

hehe ja gillar man de så klart man ska unna sig det =) bara slänga in i tvättmaskinen =)

Kommentera inlägget här :