1 Mars

publicerat i Träning

1 Mars = Nystart.. För min del! Nu är det bara att hålla i detta. Igår träning på gym och nu har jag precis tränat hemma men Alvin störde mig lite :-) Läser Olgas träningsblogg på Mama.nu och idag körde jag denna work out.

http://www.mama.nu/blogg/olgas-blogg/2010/02/14/veckans-workout/index.xml#comments
`= 2-3 gånger i veckan!

+ att jag skriver upp allt jag äter! Inget fusknade nu heller.. Ska försöka hålla detta. Alltid lätt första dagen :-) Kesella är gott som mellanmål, testade med vaniljsmak idag och det var ingen hit + att det är mer kolhydrater i den och mindre protein. Andreas kör alltid med lättkesella + funlightsaft, jag brukar ta bär.. Ska försöka komma ut och röra på mig några gånger i veckan också men idag snöade det så mycket! Har världens träningsvärk idag, Andreas visade mig massa nya maskinerr och övningar igår som jag inte testat innan.

Återkommer med lite bilder senare ikväll..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥:

Hej där!



Såg att du var med och tävlade om en BabyBjörn hos Josefine, om du inte vinner hos henne så misströsta inte jag har samma tävling om några veckor med BabyBjörn Comfort som vinst...



Ha en skön måndag och en fin början på en ny vecka.

Kramar från Camilla

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Va duktig du är!

Kommentera inlägget här :