Varmt och stan..

publicerat i Vardag
Känner mig och ser ut som en svettpärla idag, hann inte duscha imorse, var påväg in men då blev lilla Edvin hungrig sen fick jag snabba mig ner på stan. Åt lunch med X och M. Sen kika vi runt en stund men vet inte vad jag var ute efter, fast Edvin skulle behöva lite mer kläder. Han dreglar ner allt han äger och har.
Sen snabbade jag mig på lite mot Alvins dagis och då träffade jag på Erika! Har följt hennes blogg länge nu och det känns lite konstigt när man träffar någon vars blogg man följt länge. Men hon verkar vara en jätte trevlig tjej! Väldigt roligt att vi stötte på varann. Skulle vara roligt att ses något mer.
Sen hämtade jag Alvin och då fick jag höra att Alvin är så go och glad hela tiden där,roligt att höra tycker jag. Han är ju inte alltid det hemma nuförtiden men tur att han är snäll mot alla där så han inte puttas och så!

Nu ska jag sätta Alvin i ett bad, skulle behöva ett själv med!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Visst var det kul att ses! får bli längre stund nästa gång :-)



ang. blekningen jag brukar inte bleka överdrivet mycket, strävar inte efter något "american smile" hehe men jag har gjort speciella genomskinliga skenor hos tandläkare så dom är exakt efter mina tänder. sedan köper jag bara blekgel, sist från en sida på nätet

Kommentera inlägget här :