Tisdag kväll

publicerat i Vardag
Sitter här och äter en brownie ur Leilas nya bok. Gott! Bakade i fredag alltså inte idag. Hade jag aldrig hunnit med idag, kan inte ens göra middag med Edvin på armen. Tur att jag hade förberett åt Alvin! Själv åt jag nyss massa jordgubbar och yoghurt. Edvin är inte förtjust i babybjörnen heller så den kan man glömma så då blev det inte så mycket mer än bära kvar om man inte vill ha han skrikandes men det vill vi inte :-) Nej nu klagar jag mest men det är riktigt jobbigt när man inte kan göra något annat än bära på honom och försöka hålla han lite vaken så han inte somnar innan kl sex. Idag somnade han tjugo i, han somnade nästan i soffan så det var lika bra att lägga honom. Hann läsa massa sagor för Alvin sen så det var mysigt. Tänk om man var helt ensam.. All credd till er som är ensamma med två små barn eller fler eller äldre barn, är glad att jag inte är ensam! Det gör sådan skillnad när man är två med läggningar, middag mm har jag märkt nu!
På tal om något annat så har vi idag lagt ett bud på huset vi tittat på. Det behöver totalrenoveras invändigt, är ca 117kvm och ligger en bit utanför stan, finns en fin badplats med gångavstånd i området och det verkar jätte mysigt där. Knappt 2 mil. Ligger mot sala från västerås för er som bor häromkring. Vi har lagt ett bud under utgångspriset så vi får se vad säljaren säger när mäklaren förhoppningsvis hör av sig imorgon. Hoppas att ingen hakar pbudgivningen då det legat ute ett tag. Skriver mer om det om det blir av, håller mina tummar!

Kommentera inlägget här :